Mycket attityd, är det!

I dag fick lilla Alma, med stora attityden, följa med Ia och mig och några stora vovvar, till skogen igen.
Vi hade en jätteskön stund i solen.
Äggmackor och kaffe, satt mycket bra faktiskt.


Nu var ju Jonna med, så min macka höll på att ryka, i en sekunds ouppmärksamhet!
Ah, får väl skylla på eventuell dräktighet.
Men hon är snabb, den lilla rackaren.
Alma, hade då inga problem med att umgås med Ias hundar.
Spanjorskan Begonia, fräste till ett par gånger, men vem bryr sig.
Shit happens!




Ja, vad ska det bli av den lilla Alman, inte äter hon heller.
Spelar ingen roll, vad jag försöker med, hon ska bara ha något annat.
Senaste gången jag upplevde matvägran, var för 40 år sedan.
Amanda började äta ordentligt, när hon hade sin första valpkull, 3 år gammal.
Frustrerande, så det förslår.
Meeeeeen. Alma är lika glad för det.
Full jäkla rulle!!!


Kommentarer
Postat av: elisabet

Underbara bilder Ewa! lilla Alma ser bedårande ut! (och envis!) hihi, nästan som Trixan:) Kramen från oss!

2011-03-16 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0