Snaaaaaaaaaaaaaaaaart!

Nu, får jag väl ändå skärpa mig, med skrivandet!
Man kan ju tycka att jag har all tid i världen, att sitta och skriva.
Dessvärre går det åt mycket tid att hålla reda på alla, som utför "mina" sysslor!
Snart kräks de säkert på mig, när jag ständigt lägger näsan i blöt.
Meeeen, det är inte lätt att vara tvungen att se på, när folk sliter häcken av sig, för min skull.
Man känner sig för jävlig, kan jag lugnt påstå.
Det som är positivt är väl att jag har insett hur i h...ete mycket jag gör i vanliga fall.

Tack och tack och tack och tack i det oändliga, till alla er som har ställt upp för mig den här tiden.
Nu har sex veckor gått och jag hoppas innerligt att gipset åker av den 9:e juni.
Det kommer att dröja lång tid ännu, innan jag kan känna mig som "folk", men bara jag får bada på Kreta, kommer jag att jubla.

I dag fick jag min nya valphage ihopsatt av min snälla granne Peo.
Hade besök av två vänner, så med deras och kennelflickans hjälp, fick alla 20 valpar komma ut, för första gången.
Gissa om det uppskattades!!!!



Jonna, the one and only, hon gillar valpar hon.
Andras och egna, spelar inge roll, allt går bra.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0