Utflykt

Fick höra av Ulla Myrskog, att hon skulle åka och "bara titta" på valpar, hos kennel Honey Eve's.
Dit skulle också mamma Annika, kennel Honeyqueens komma.
Ååååh, vad roligt det skulle vara att träffa dem, tänkte jag och frågade fräckt om inte jaaaaag kunde få följa med.
Fick jag ju, så vi åkte dit i går eftermiddag och det var vekligen sååå trevligt att träffa Annika och Eva.
Det var så länge sedan vi pratade som "förr i tiden".
De hade dessutom ett gäng fantastiskt härliga valpar, kraftiga och så glada och trevliga.

Det behövdes inte så lång tid för Ulla att bli bedårad, så till fikat skrevs det papper.
De två hanarna på bilden, var de som hon valde mellan.
Jag skulle ha haft lika svårt som hon att välja, men som jag sa till henne, var ingen av dem, ett fel val.

Vi kunde nog ha suttit och pladdrat "gamla tider" hur länge som helst, men Ulla hade en tid att passa, så vi fick vackert pallra oss hemåt.

Grattis Ulla, till nya lillkillen!
Honom kommer du att få mycket glädje av!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0