E de vårkänslor????

Nu kan man ju undra vad det står för, alltså vårkänslorna, för det är ju ändå lååååång till våren!
Men jag har haft en fulländad dag, toppenhumör och underbar skogspromenad, med Lassegubben och gullvovvarna!!!!!
Här börjar promenaden!



Jösse, vad skönt det är att ha "hittat" denna skogsväg, där även jag kan ta mig fram!
Hundarna njöt i fulla drag och ävenså husse, vilket framgår av bilderna.



Maja säger: långfinger, stick och brinn, miiiiiin husse!!!!!



Vårsolen, fastän tidig, värmde en hel del och barmark tittade fram lite här och där.
Nästan så man förväntade sig att se tussilago i dikeskanten.

Denna dag, fick mig att må så bra, bättre än på länge!
Väl hemkomna, fick vi besök av Hasse, med hundar.


Det blev en onyttig, men god middag, bestående av potatismos, (hemlagad naturligtvis), varmkorv, räksallad och Bostongurka. Ja, sallad förstås.

Livet kan allt kännas bra ibland.

Nu ett glas vin och hundmatning, mys med gullgubben!!!!




Kommentarer
Postat av: Lisbeth Larsson

Hej !



Vilken härlig hundpromenad och vilken trevlig fortsättning på dagen. Ha det gott !Kramar till er //

2011-01-29 @ 19:39:24
URL: http://allroundgolden.se/
Postat av: Katarina Swahn

Underbart att du har en sån underbar dag! Kramar

2011-01-30 @ 17:41:20
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0