Skräckblandad förtjusning!!

Aaah, fick i dag besked om att jag kommer att få ett nytt liv!!!
Det blir en sjuhelsikes resa dit, men jag har inget val.
Om ca. två månader börjar operationen av min vänstra fot.
Sedan följer höger fot och mina båda knän.
Är fullständigt  skräckslagen inför allt detta, men försöker tänka mig livet när allt är över.
Tänk att kunna gå en riktig promenad utan denna eviga värk!

Den allra underbaraste Wennborgskan, mötte upp mig vid Danderyds sjukhus i dag och servade mig med parkering och hämtning av bil.
Eva, du är så otroligt snäll mot mig!!!



Vi firade med en räkmacka och kaffe, inna jag åkte hem.

Nu har jag sex löptikar och det börjar bli dax att skilja pojkarna från flickorna, innan något otillåtet sker.



I morgon bär det av till Sala och en första live titt på Alma!
Ska bli spännande, kameran är laddad.
Kul att träffa Mayas dotter Sadie, som nu hunnit bli nästan sju månader.
Vilken himla tur att ryggen håller för bilkörning, vore trist annars.

Kan sova ganska gott i natt, med nytt hopp inför framtiden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såååå väl värd ett smärtfritt liv! Nog kan det avra skrämmande och säkert jobbigt under tiden, men målet att må betydligt bättre än du gör idag kommer att vara värt det!! <3 Kram

2011-02-10 @ 08:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0