Almor!!

Kors, så tokig man är som ger sig ut i detta oväder, men nu är man ju hundkärring
 och då blir det liksom bara så.
Säger bara, fy farao, vad läskigt det var att krypköra hem från Sala, dessutom med nedisade torkvinderutare!
Såg inte ett smack. Vägen från kennel Sörbäck och fram till stora vägen, var en enda vit åker!
Tur jag hade snöpinnarna som vägledning (den var bra).

Fyra söta goldenflickor och en vansinnigt söt goldenpojke har jag klämt och känt på.
Det blir inte lätt att välja bland sötnosarna, men ska ju titta på dem i nästa vecka igen.











Ett litet axplock!
 
Hoppas att Jonna får lika söta barn, som Tilda har fått, med Ramse!

Lilla Sadie, blev rysligt glad att träffa gammelmatte!



Nu, hopp i säng.
8.45 ska Jonna och jag vara hos vet. i Uppsala, för progesteronprov (stavas det så?) inför parning
med Ramse.
Kommer att slockna på två röda.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att du kom hem helskinnad. Åkte till jobbet och det var inte heller lätt. Hoppas bara alla som ska jobba dag tar sig fram. Så jag får åka hem och sova//kram Lisa

2011-02-10 @ 23:13:25
Postat av: Catharina Johansson

Jättefina! Hoppas att dina tikar får lika söta valpar!

Kram från Catharina och Diddi

2011-02-14 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0