Nostalgi



Oxundas Angelic Annabel    äg. fam. Swan

Denna underbara flicka blir 14 år i år.
Annabel bodde hos mig de första åren, men av olika anledningar, fick hon ett nytt hem,
hos den bästa familj man kan tänka sig, för en omplacerig.
Hjärtat slets ur min kropp, när hon flyttade, men ibland tvingas man inse vad som är bäst, för alla parter.

Annabels kullbror, lilla rara, stolliga Andy fick jag behålla tills han var 11 år.
Då drabbades han av cancer.
Sorgen var obeskrivlig, även där.
Dessa två syskon, är hundar som jag är så stolt över att ha fött upp.


O. Amazing Andean

Det gör ingenting alls att denna typ sällan når framgångar på utställningar.
För mig kommer de alltid att vara  "riktiga goldens".













Kommentarer
Postat av: Lena

Herregud vva vacker hon är,ÅH va duktig du är bloggen att du kan vilken energi som sagt urvacker golden hej hej

2011-04-08 @ 17:30:06
Postat av: Annabel med flock

Vaje dag glädjs Annabel och vi tvåbenta av vårt liv tillsammans!! Tack för denna underbara och vackra hund som är verkligt speciell!! Andy har för alltid en stor plats även i våra hjärtan, som den speciella brorsa han var till Annabel! Kram från oss alla!!

2011-04-10 @ 15:39:32
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0