Pirr!!!!

Usch och fy, vad nervös jag är!!!!
Den 19:e april, blir det äntligen av!!!!
Operation av den vänstra foten, den skall helt byggas upp och rättas till.
För en stackare, som aldrig legat på sjukhus förut, känns det väldigt stort.

Meeeeen det stolligaste av allt, alla tre tikarna är dräktiga och ska naturligtvis valpa dagarna efter operationen.
När jag ligger på sjukhuset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här kommer jag till det allra mest fantastiska och det är mina underbara vänner och boyfriend!
De har lovat att sköta om hela alltet, det är så otroligt, så det finns inte!!!!

KOMMER ATT HA GIPS I 6 VECKOR, FY FAEN!

Gode Gud, om allt går som det ska, har jag varit av med gipset i 10 dagar, när resan till Kreta, blir av.
Vilken känsla det skulle vara, att bara få rå om sig själv och sola och bada med Lasse.
Drömma kan man ju, men snälla, låt det bli verklighet.



Men tänk ändå, att lilla tokiga Annie äntligen är dräktig. Måtte allt bara gå bra.
Skulle verkligen vara roligt med en tikvalp där, fast det egntligen är vansinne.
Jonna är tjock hon också, gulle hon.
Maya har jag varit tveksam till, men börjar nu tro på valpar även där.

Ena stunden får jag panik över hur allt ska gå med en enbent Larsson, nästa stund tänker jag att äsch, det löser sig.

Hade hoppats på att tomten skulle torka upp och att jag skulle hinna kratta bort all skit,
men det ser inte så lovande ut, för tillfället.
Kommer nog bokstavligen att klättra på väggarna, när jag ser allt som borde göras.

Ja,ja,bara allt nu går bra med valpningarna och op. och att alla hundar får vara friska.




Kommentarer
Postat av: erik

Håller tummarna för att din konvalecens blir minimal !!

Hoppas allt ok annars!!

2011-04-07 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0