Nedräkning

Hu, så hemskt!!!
I morgon blir det av, då smäller det, fotjäveln ska bli fin och jag ska lida pin!
På en skala till 10, ligger jag på 22 i fråga om nervositet.

De blivande mammorna är ännu lugna och tempen normal.
Ja, nu pratar jag om hundarna då.
Maya har en liten mage hon också, det blir nog kanske 2, 3 stycken.

Jonna och Annie däremot, ser alldeles rysligt dräktiga ut.

Snällaste Wennborgskan, kommer insladdandes framåt kvällen, för att ta över.
Åker  redan kl. 6.00 i morgon och man vet ju inte när valparna har tänkt att titta ut.

Borde väl ha kalas i dag egentligen, eftersom Evas lillflicka Ofelia, fyller ett år.
I övermorgon blir Janelles ungar ett år, så Hasse och Eva kanske kan kalasa tillsammans
och fira både Lotta och Ofelia.

I morgon kommer också Kennelflickan och hjälper till. Behövs verkligen, eftersom alla vovvarna
skall ha sin dagliga skötsel, även om man "sitter fast" i valpning.


Återigen, vad har jag gjort för gott i livet, för att vara välsignad med så fina vänner?
Har även blivit lovad att ringa "en drös" med folk, om det skulle krisa.

Nähä, nu ska jag åka till macken och skifta däck, hämta en lånad värmelampa och
göra en del ärenden i Rimbo.

Hoppas kunna sova i natt.
Lääääängtar tills allt är över.



Kanske ser det ut så här i sommar!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa Lange

Det är dig väl unt att få fin fot. Vännerna har du mycket väl förtjänat. Jag tror de håller med. Lycka till alla valpmorskor, hoppas på MÅNGA små valpar. Ta en wiskey Ewa så kan du sova. Kramkram Lisa

2011-04-18 @ 16:40:48
Postat av: Anonym

Lycka till med både operation och valpning. Det är bara att höra av sig om det skulle krisa.

Vi är jätteintresserade om det ev skulle bli en liten tikvalp "över" i någon utav kullarna.

Catharina och Diddi

2011-04-18 @ 18:27:05
Postat av: Lena

Ja va ni är duktiga båda 2 som hjälper till med dom små Heja på er

2011-04-20 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0