Skitoxar!

Jaha, då har vi varit i skogen igen. I dag fick 12 st. följa med, den trettonde höglöper.
Jag kan ju säga att ingen, absolut ingen, får ligga i soffan eller sängen i dag!
Tycker att Oofie är ännu piggare än vanligt, verkar som om Metacam fungerar.
Timpan skottar i sig jord, som vanligt och tre ur det sista gänget, gjorde dagens fynd. Absolut det skitigaste lerdiket, jag skådat på länge.
I morgon är det redan fredag igen och då kommer husse. Undrar om jag får bort lerbeläggningen på golven tills dess.

Kommentarer
Postat av: Kennelflickan

schysst närbild på Våffa :)

2010-11-04 @ 16:17:35
Postat av: eva

kul har dom haft ser jag

2010-11-04 @ 16:24:26
Postat av: Elisabet

Hihi;) Så underbara bilder på Toksundavoffarna!!!

2010-11-11 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0