Ruskväder

I dag tog jag tag i månadens räkningar, skitkul.
Hundarna kunde sova, även om jag muttrade högljutt.
Det är såå skönt att ha dem runt sig, när snön viner runt knuten!
En och anna kopp kaffe gick åt undertiden jag sysslade med fakturor och annat kul.

Eftermiddagen avslutades med en härlig promenad på ängarna. Det har kommit mycket snö här, så vi fick pulsa ordentligt.
Ja, hundarna hittade sina förbankade sorkhål naturligtvis.
Längtar till Oofie har löpt klart. Henne måste man verkligen ha totalkoll på, annars blir hon mamma vid 10 års ålder.

Det är inte klokt, men i morgon är det redan torsdag!
Då är det dags för sjukgymnastik, om jag kommer härifrån, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0