Ortopeden

Helgen var lugn och utan besök. Tänk, ibland är det såååå skönt att vara alldeles själva.
Lasse badade fyra hundar, så nu är det bara två kvar.
  Passade på att trimma dem, när de hade torkat.
Var faktiskt lite pirrig, när jag i  lördags gick ut med hundarna. Skulle Janelle ha fått smak på att dra iväg, efter äventyret förra veckan.
Inga tendenser till det, denna gång i alla fall.

Cyklade med löptikarna och Sondra. Sondra är 9 1/2 år och är mycket spänstig. Tänk om hon kunde springa så i utställningsringen. Nix, det är astråkigt!!!

I dag har jag varit hos sjukgymnasten och i morgon blir det besök hos ortopeden på Danderyds sjukhus.  Kommer säker att ta två timmar att köra dit, både köer och halka.
Hoppas nu bara att jag inte behöver bli besviken.
Jag måste få hjälp med mina knän, vill så gärna kunna röra mig obehindrat.

Dags att ta med mig Maddie en trappa upp och känna hennes lena päls, där hon ligger i sängen, innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till hos ortopeden. De som fått "nya" knän har ju fått ett nytt liv. Kör försiktigt o kram//Lisa

2010-11-15 @ 23:14:30
Postat av: Lisa & grabbarna

Stort lycka till idag.. hoppas du får "nya" knän snart..

Har ni halt hos er.. här är de plusgrader

2010-11-16 @ 07:37:57
URL: http://minagoldenkillar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0