November

1.O. Shiny Sheridan
2.O. Attend to Ashley
3.O. Kidding Kasey
4.O. Mystical Monty
OOONu är dagarna riktigt korta. Tycker inte att jag hinner någonting. Undrar ju, hur i hela världen, jag hann att jobba, alla dessa år.
Iof. tar allt en himla tid, när kroppen ständigt värker. Hoppas att det inte dröjer allt för länge, tills jag får nya knän.
Helgen var extremt lugn. Fick ett snabbesök av en Majadotter, Molly kallad.
Kul att hennes underbett hade rättat till sig. En otroligt glad och framåt valp. Högt älskad av sin familj.
I dag har jag varit i skogen med två vändor hundar. Hade tänkt cykla med Vilda och Fadilah, som löper, men hade för ont när jag kom från skogen.
Lägger ut en skogsbild, samt några valpköparbilder.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å vilka underbart skitiga hundar. Som det är sagt glada hundar är skitiga hundar, precis som med barn. Ja du kommer att få ett nytt liv med nya knän. Kraaaam//Lisa

2010-11-09 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0