Flitig

I dag måste jag ha varit tillfälligt sinnesförvirrad!
En av fem byrålådor, i sovrummet, gick inte att stänga. Något hade ramlat bakom.
Ok, tänkte jag, jag får väl äntligen städa lådan.
Detta resulterade i att alla lådor blev städade och............................tre!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fulla plastkassar med gamla strumpor och trosor, kunde kastats i soptunnan.
Fy farao, så skönt det kändes!!!!!!!!!!!
Tvättade tre tvättar och tog reda på dem!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte nog med det, satte också upp nya gardiner i sovrummet. vad är det egentligen med mig!!!???

Blev däremot ingen hundpromenad , eftersom tre ungtjurar strövar fritt, precis där vi brukar gå.
Tjurarna rymde från sin hage i förra veckan och har nu blivit förvildade.
Hö är utlagt och man vill ju inte vara en biddragande orsak till att  tjurarna skräms iväg av ett gäng gulingar. Tur ändå, att detta inte hände när Janelle var på drift!

Ja, i går var jag alltså till Danderyds sjukhus och ska tillbaka den 15:e dec.
Nu ska plåtar kollas, många blev det.
Läkaren jag träffade, trodde att det skulle gå att operera mina fötter, som egentligen är upphovet till alla mina problem.. Stor operation och lång konvalesens, men tänk, tänk, tänk, om det kunde funka. Jag skulle bli såååååååååå glad.

I morgon, sjukgymnastik igen och på fredag kommer Trixie och hälsar på över helgen.
Matte och husse skall minsann förlusta sig i London.
Trixie kommer att bli väl mottagen av mina gullråttor.
Appropå råttor, i går kväll satt Sydnie och vaktade en mus, som satt bakom tv-bänken.
Jag satt med fötterna på soffan.

Nu börjar Bonde söker fru och jaaaaaaaaaaa, jag ska titta på det, skit samma!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad duktig du har varit!!!

Jag hoppas verkligen att du kan få hjälp med och av en operation! Håller tummarna!

2010-11-17 @ 20:57:45
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Lisa & grabbarna

Vad flitig du är.. kan förstå att tvättning och lådrensning gick som en dans idag.. efter att du fått hoppfulla besked hos ortopeden igår.. hoppas du inte behöver vänta så länge på ev. operation

Har du hört något om Tilda?

2010-11-17 @ 22:36:07
URL: http://minagoldenkillar.dinstudio.se
Postat av: Lisa L

Halloj, ja visst är det turioturen om inte lådorna kan stängas,hehe. Maken ska oxå få en optid,och enl vårdgarani'n innom 3mån. Det blir ju bättre med lite barmark och slippa halka runt med kryckor nu i vintertid. Kram//lisa

2010-11-18 @ 09:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0