Uppdatering om Shrek (eller Kevin som han faktiskt heter)

När jag skrev om gullungen blev jag så sugen på att träffa honom att jag ringde hem till honom.
Ja eller hem till hans familj iallafall.
Och gissa vad? De läser bloggen och tyckte det var jättekul att det mesta just nu handlade om just deras hund.
Så nu ska vi träffas, ska bestämma en braiga dag som passar alla så kommer de ut hit till kenneln.

De var här i slutet av oktober på valpträff, den såg jag så mycket fram emot, men just den dagen hade jag fullt sjå med magsjuka. Jag blev grymt besviken. Som tröst fick jag en bild av honom.

 Så här stilig var han vid sex månaders ålder:



Han har växt på sig sen han var tre veckor och räckte ut tungan åt fotografen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0