Liv i luckan!!!

Jäkla Annki, hade med sig choklad!!!!!!!
Jag som har klarat mig hela julen!!!!
Vaaaaaaaa!!!!!
Nu är det ju ingen som tvingar mig att äta den, men jag kan ju absolut inte låta bli. Tack och lov, var det en liten söt ask, med Annkis favoriter på omslaget. Bröllopschoklaaaad!!!!

Nu har Jessie (Annkis vovve), landat hos oss, för inkvartering över nyårshelgen.
I Jakobsberg, där hon bor, kan ingen vettig hund vistas, där smäller det ungefär en gång i minuten.
Här är det luuuugnt.

Familjen Anderberg, som äger Shrek, eller Kevin, ( i stamtavlan Kansas) kom också hit, så Annki äntligen fick träffa sin favvo.
Hasse, som äger Kevins syster Lotta (och Karin), passade också på att komma på en fika.

Det var inte så lätt att fota, med så där 10 hundar på tomten.
Sex besökarhundar här i dag.

Usch, nu är chokladen slut, gott.

Jag är så oerhört glad, att Annie är pigg igen.
Har verkligen varit orolig, då hon haft samma symptom som Tilliegumman hade i februari.
Tillie hade Malignt Lymfom och det var inte behandlingsbart.

Vet fortfarande inte varför Annie var dålig, men nu är hon sitt vanliga, busiga jag igen.
Jag är så tacksam, för det.
Måtte det gå att få henne dräktig, nästa gång.
Vill så gärna ha en tik efter henne.
Annies temperament är verkligen underbart, dessutom kommer hon från mina "gamla" linjer.

Nä, nu ska jag vila "på" chokladen.




Kommentarer
Postat av: Lisa & grabbarna

Visst är de konstigt att de ska vara så svårt att låta bli choklad.. och så ångrar man sig massor efteråt.

Vilken toppenuppfödare du är som verkligen ställer upp för dina valpköpare.. tänk om alla var som du.

Hoppas du får din lilla Annievalp nästa gång..

2010-12-28 @ 19:24:45
URL: http://minagoldenkillar.dinstudio.se
Postat av: Eva Dahlman

Du är rolig Du. Först berättar Du om hur fruktansvärt envis Annie är och att hon nog är den första hund som "överlistat" Dig och sen vill du så gärna ha en tik efter henne för hennes otroliga temperament !!!! Men OK ,Jag förstår, Hon är Pappa upp i Dagen !!! Något snällare, smartare, fullkomligt "extremtokig" - fortfarande !!!!- snart 8 år och mer "levnadsglad" "vovve" finns INTE (enl. senaste vetrinären den snällaste hund hon behandlat)men gud så ENVIS. Har han bestämt sig för något så är det bara så !!! Tack och lov att han är snäll annars hade vi nog haft problem. Dock kan han faktiskt gå lös ute OCH komma tillbaka direkt när man vill. ja dom få gånger han råkar vara fri från olyckshändelser som han förstås får bara för att är så fullständigt galen !!!! En riktig Toksunda MEN vi älskar honom ändå. Ps Ewa Du har ju fått bra fart på det här. Du skriver väldigt !!!!! roligt/jättekul att läsa men tyvärr (!!!) är väl det mesta sant. Ds

2011-01-18 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0