Fredag kväll



Önskar av hela mitt hjärta, att det ligger en liten Alma, eller Amelia, i Tildas mage.
I nyårshelgen tittar valparna förhoppningsvis ut.

I kväll skall Eva W:s hundar åka hem. Här ska käkas lasagne med Eva och Lasse, innan Oscar, Ofelia och Olga åker iväg.
Det har gått såååå bra dessa dagar, tror nog att Oscar, som fyller 16 år, den 14: januari, tycker det varit skönt att få strosa omkring på tomten.
Usch, vad det är tråkigt att inte åka till Mässan i morgon, då Annie, som är anmäld, ser riktigt anskrämlig ut. Visst kan jag åka i alla fall, utan hund, men det är inte lika roligt.
Nej, det blir att vara hemma och mysa med hundarna här i stället.
Väntar på att Jonna ska börja löpa, så hon får åka till Ramse.
Man får väl tacka henne, att hon inte skall paras under jul och nyårshelgerna, i alla fall.

Nu skall lasagnen in i ugnen.

Kommentarer
Postat av: elisabet

Härligt Ewa! skönt att farbror O mår bra och att ni ska njuta av god mat! vår står i ugnen..:) håller tummar för fina Alma! Snart tittar söta bebisar ut!! kram från oss tre:)

2010-12-17 @ 19:14:47
Postat av: elisabet

menar Tildas mage! hihi vad är det med mig? dags för jullov....

2010-12-17 @ 19:15:52
Postat av: eva

farbror oskar njöt nog av att slippa alla trappor här hemma men oj va jag tycker att det är skönt att ha dom hemma igen

2010-12-19 @ 09:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0