Dan, före dan, före dopparedan.

Ja, kära  eventuella läsare.
Nu är jag här igen. Kallt som attan är det, just nu -23. Brrrrrrr.
Hundarna får köldkramp i tassarna och jag nästan, men bara nästan tror, att de skulle banga för ett dikesbad nu.
Men säkert är det ju inte.
Annie har varit dålig ett pat dagar, spytt och inte velat äta.
Precis när jag började lugna ner mig, efter att hon ätit i går kväll och i förmiddags, spydde hon upp maten igen, för en stund sedan.
Hon verkar dock pigg och glad.
Ja, alltid ska det vara något. Ska i.o.f. inte klaga.
Hörde av en granne nyss, att bara en mil härifrån, har de strömlöst. Fy fasen, i denna kyla.

I morgon blir det till att hämta L
Fy, vad han har slitit på jobbet, denna vecka.

Dags för hundarnas mat. Kommer nog att ta mig en skinkmacka och kanske lite glögg, efter det.


Kommentarer
Postat av: Kennelflickan

Våffa ser inte direkt mindre stollig ut i julmössa. Men väldans gullig :)

2010-12-22 @ 22:43:31
Postat av: Lisa Lange

God Jul och Gott Nytt År Ewa. Hoppas på många fina (tik)valpar. Kram//Lisa

2010-12-22 @ 23:43:59
Postat av: Catharina Johansson

Vad fina ni är i era luvor.

God-Jul på er från Catharina och Diddi!



2010-12-23 @ 09:59:06
Postat av: elisabet

Hahahahahahaha! jag tror jag dööööööööör! vilken rolig bild:)

2010-12-23 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0